God jul o gott nytt år!

Typ, både lite för sent o för tidigt. Så då blir det väl lagom.

sorry för dålig uppdatering!
Blir ju lite så när man är hemma o har fullt upp + att man är sjuk. Var himla sugen på o hänga med lite folk ut idag för en öl o bara umgås, men nee har inte så mkt kraft i kroppen än så ja orkar ta mig ut.. igentligen skulle ja vilja ha filmkväll.
jag vill bara soova nu när jag äntligen kommit in i tiden. Har sovit ca 4 timmar varje natt i princip, o vaknat runt 06 varje morgon, men nu börjar de bli bättring på det!
Jag är seg på att använda kameran oxå, speciellt nu när jag har min gamla dator. För den har ltie problem me bildprogrammen.

Julafton var iaf mysig hemma hos Lorentz + deras mormor. Fick iprincip allt som stogd på önskelistan så jag är nöjd. O jag tror mina julklappar blev uppskattade oxå:) Lorentz fick bla ett metall puzzel (problemlösning) som hans pappa va väldigt snabb på o lösa, typ... o systers present invigde vi idag när vi åkte till ica maxi. Men det är svårt o flirta med andra bilar när det inte är några ute!
Sedan idag så var familjen på bio, såg bröllopsfotografen som, ja den var väl helt okej iaf.

Tröjan är från min o CGs lilla shoppingrunda i tisdags.

Imorgon bär det av till kusinerna i spånga!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0