22:34 liten resume av fotodag nr 1:D

Jag sa väl att jag skulle få resten av bilderna när morfar skulle komma. o Han kom ju idag! Så fort jag kom ner för trappen imorse sprang han och hämtade ett paket ur väskan.
i den fans bla en CD-skiva med bilder.... Orkar inte lägga upp alla men här får ni en bild från varje klädbyte den dagen.

Här får ni.
Första fotograferingen första dagen:
Skit kul o det var skönt att Jane stogd bredvid och översatte(Ända gången hon var med om jag inte minns fel, hon var tvungen att springa iväg på lite ärenden)


Andra fotograferingen
Var i samma stil och jag blev besviken att jag fick en till lika åtsittande knut. Tänkte direkt på min första danstävling..men den balettfrisyren är inte min favorit! o sen päls runt halsen som det är på vissa bilder? nja..
Just den här bilden har dom itne mixtrat ngt med ljuset, därför jag är bruun.


Tredje fotograferingen
Jag satt o bad tyst för mig själv när hon började fixa mitt hår och höll på o mixtra med massa tygblommor. "Snälla inte den, inte en till. stoooop!" Men lixom, jag var där för att vara modell och då ska man bara vara glad för vilken outfit man än får, det är ju en modells jobb? o sen när en annan tjej kom o hjälpte spårade det ur rejält! satt o småskrattade lite ibland när jag såg hur jag såg ut, skämdes gjorde jag!. Och klänningen jag fick. Trodde helt allvarligt att dom drev med mig spec oxå när det inte var samma fotograf heller(nu var det Janes kusin, inte brorsan).
Jag kände mig som en blombukett. När man känner sig så så kanske man menar vacker, men inte nu. en blombukett, bokstavligt talat. slash clown.
en annorlunda fotografering kan man säga...HAHA


Fjärde till sjunde fotograferingen.
Janes brorsa hade sprungit in i lite affärer och köpt kläder till mig som jag skulle fotas i. Tror att allt kom från ONLY. Skin-jackan som jag har på första bilden kostar 3000RMB. Roligaste under hela dagen var nog den här plåtningen. Men tredje klädbytet var jag såå himla trött, kände mig svimfärdig och verkligen kämpade med leendet. Hade inte ätit så bra heller så i pausen sprang jag dit Jane satt me de andra och mitt bröd låg som de köpt. Stoppade en bit i munnen och var sedan igång igen!
(går inte att ladda upp sista bilden just nu)

Även fast jag klagade massa nu kansek så var det ju just så jag tänkte när jag satt framför spegeln. Men det var hur kul som helst och även fast alla bilder inte blev så jätte bra är jag helnöjd! Vissa är jag riktigt nöjd med! Ballt o fota med riktiga proffs:D



Jane har sagt flera gånger "Don´t ask so much, mabey suprise". hahah, jag tycker inte att jag tjatar men jag får ju aldrig reda på ngt så va ju tvungen att fråga lite eller hur!? ;)
Det jag vet nu (efter jag har frågat mig fram..) är att jag kommer få ngt tavel liknande bild men det kan nog ta ett tag. Och sedan så ska jag få vara med i hans tidning som han ger ut varje månad!
Förutom cd-skivan med bilderna så fick jag den här boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0