Är hemma hos Jennsy

Jävlar vad kallt det är! Jenny tog nyss en dusch, o snart blir det min tur.. Varmt vatten!<3
Nu sitter jag i soffan med min choklad o turkiskpeppar, o kollar på a cinderella story.
Vi har varit i Farsta centrum o handlat till imorgon. Himla grymt nyår det kommer bli tror jag! Kommer träffa lite allt möjligt folk o ja hopaps de blir som vi tänkt.
Tur att vi kom hem med allt vi köpte iaf..När vi var inne i kolla skorna på rean så märkte vi att ena påsen läckte lite... HAHA. Någon jävel hade klippt ett hål i botten av påsen!

Fresten så har jag fått värsta bästa julklapparna idag! Allt går i festens tecken oxå. jag är mer än nöjd ';)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0