2009, ni kommer nog få mer sådant här;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? MASSOR, skulle ta evigheter o skriva men Studenten, flugit själv, bott i Kina, hatat ngn, pratat engelska 24/7, tagit hand om en bebis, åkt till Thailand, pratat kinesiska, förstått att det inte finns nån i hela världen man kan lita till 100% på.
Höll du några av dina nyårslöften? Man blir bara besviken på sig själv så jag skippar sådant.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, eller gravid! hon är inte mamma än ;)
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? Thailand o Kina
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hm, har verkligen fått mkt av allt det här året så vet inte..
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 9 Augusti, 12juni ?
Vad var din största framgång 2009? Ta studenten, åka till Kina
Största misstaget? att jag sårade o blev sårad o tillät mig att må dåligt
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, men inge farligt
Bästa köpet? finns ju en del^^
Vad spenderade du mest pengar på? Fest o shopping
Gjorde någonting dig riktigt glad? Har varit mkt! Lyckan att ta studenten med vännerna, nya vänner jag fått.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det här har nog varit mitt värsta år samtidigt som det är ett av de bästa!
Vad önskar du att du gjort mer? Varit lite mer ärlig o öppen kanske? eller nej vet inte
Vad önskar du att du gjort mindre? låtit folk såra mig
Hur tillbringar du julen? Med familjen.
Blev du kär i år? Lite
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ehm, jag kommer inte ihåg vad jag fick :/
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt resturang middag med familjen, vänner, dåvarnade kärlek med familj!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, om en person varit lite mer smidig.
Vad fick dig att må bra? mina vänner, alla nya människor jag träffat, framtidsplaner, alla sjukt roliga utekvällar o fester!
Vem saknade du? har varit många
De bästa nya människorna du träffade? Magnus o Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0