20:43 precis som ja trodde så var dom inte klara! grr

Läste på aftonbladet att Bromma flygplats har ställt in flyg pga dålig sikt i snöovädret. Jag vill mer än gärna att snön ska liggar kvar tills jag kommer men jävlar om det ska bli problem med mitt flyg! Fast det är ju iförsej 3 dagar kvar. höhöhö fatta! 1, 2, 3 dagar!

Iaf så bad jag ju om ledigt idag för att jag vill uträtta lite saker och  bla hämta mina klänningar. Men nej hittade inte de jag letade efter men fyndade några örhängen. Och precis som jag kände på mig var inte klänningarna klara! Hur trött blir man itne!? Mitt förtroende för kinesernas löften börjar tyna bort.. Kommer ni ihåg stövlarn som jag beställde? Det skulle ta två dagar. Jag gick dit tredje dagen o dom hade inte kommit o de sa två dagar till med dom skulle rigna innan jag skulle komma. Det gick fem dagar, G ringde, de sa tre dagar till.... Så här höll det på, både Nina och Jane hann ringa ett antal gånger. Det tog över en månad inann dom tillslut medgav att nej, tyvärr så finns dom itne. Hade dom iten kunnat säga de liiite tidigare? Fick pengarna tillbaka så de va ju lugnt, men ändå...suttit o väntat på de stövlarna så himla länge o så får man dom inte.
Det roliga var att förra veckan när jag var ute o shoppade så hittade jag dom i en annan butik, men itne min storlek där heller. Dom sa samma grej där, vi kan beställa dom till dig så kommer de om tre dagar. HAHA, jag tackade för mig o gick därifrån. ingen favorit i repris där tack.
Men det lilla jobbiga är ju att jag måste iväg imorgon dåra. Imorgonbitti skulle klänningarna vara klara, men de tror jag inte på så jag åker på eftermiddagen.

E klar me de mesta av packningen nu! var inte alls så mkt, ser de inte ut som nu iaf.. heh ska nog inte säga ngt än.
Mår lite smått illa men ska  nog ta ngt o äta snart. o inte mer av det där sesam-pulvret! jättegott, jätte sött o beroende framkallande. Men jag tror det är de jag mår illa av just nu, blev lite för mkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0