23:36 gokväll

Ja det är väl dax för mig att sova snart.... snart.
Imorgon kommer jag vara ganska själv hela dagen. Gurra ska till Hongkong, Jane o Hansa ska till rätten o sedan ska Jane iväg till stan. (o då är ju Hans på jobbet)
Hoppas, för annars jävlar vet jag inte vad ja gör, att det blir fint väder så jag kan gå ut med Felicia, och så att humöret får en skjuts på traven. Så ska jag försöka få med kameran så ni kan få lite bildeer till morgondagens "detta har hänt"-inlägg.

Man är ju kvinna, Humörsvägningar ala carte, var det ngn som sa förut.


Kommentarer
Postat av: Maartini

Hedddplutt, hur svarar man på kommentarer på riktigt?

Jag vet inte riktigt, har inte bestämt mig om håret, är ganska nöjd med nuvarande färgen, men kanske inte ser lika bra ut om det är kortklippt, men vi får seeee :D sugen på något nytt iallafall. :)

2009-12-14 @ 16:43:48
URL: http://maartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0