23:10 några svar.

Idag har jag o G haft Johan Falk-maraton. ooohyes! Felicia var oxå med ett tag såklart. Hon somnade när hon låg på min axel. Jag visste att hon var trött eftersom hon var så grinig. så såfort hon lade sig på min arm o låg still i över en minut började jag göra små "mmm" ljud som hon brukar göra. så låg vi där o "mmm"-ade tillsammans, o sedan slocknade hon. så mysigt när hon är sådär!

G berättade för mig oxå om mina funderingar i inlägget lite längre ner;
* Att ha en nagel som är längre än ngt annat finger (lr d längsta) betyder långt liv. eller lycka lr ngt sådant positivt.
* Att gå i pyamas är ett tecken på att om man är och handlar på en marknad till exempel så bor man nära. Alltså är ingen bedragare o de går att lite på en. Var oxå ett tecken på att man har pengar för alla hade itne råd me en fin pyamas förut.

Typ så? ^^

 godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0