23:08 980kr fattigare men glad ändå.

Idag var ju planen att åka till elektronikmarknaden direkt me Jane, men det blev uppskjutet till eftermiddagen o ingen fara för mig. Jane o hennes mamma var tvugna att åka till sjukhuset, hennes mamma har så himla problem med sin höft, o ja det är lite läskigt. Igårkväll hade hennes blodådror på benet svullnat upp som jag förstogd det. Var bättre imorse som tur var men de åkte iväg ändå. O ikväll kunde hon inte äns sitta upp för att hon hade så ont.  även fast jag inte förstår henne när hon pratar med mig så är hon ju så himla gullig o jag tycker verkligen om henne! stackars mormor..

Men nu till lite roligare saker, det jag kom hem med;

Yes den ligger på laddning nu. och det är inte riktigt den färgen som är på bilden. Visst, den är rosa men mkt mörkare rosa. Nu har den gummifodral som ja inte orkade ta av..
Ville ha en skitsnygg röd men då var +300rmb så nja, ja skippade den.

Sen så säger vi grattis till Kim Hedin som blir 20 idag!  Så himla tråkgit att man inte kan följa med ut o fira (även fast ja kan göra de i efterskott när jag kommer hem men det är ju itne riktigt samma sak) samma sak händer ju sen efter jul. CG, Martina blir 20, Emmi 21. så fyller ju mammsen oxå. Jenny kansek jag hinner hem till men de får vi se. menmen, jag kommer tänka på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0