22:32 sådär!

Klappat o klart! lr packat o klart skulle man väl säga.
Min väska står nere i hallen nu nästan helt klart, iprincip bara smink o mjukisbyxor som ska ner. men annars är den vägd o klar! O tror itne d blir ngn övervikt, så skönt! Taxin hämtar mig iaf 06:30 imorgon bitti så ska kanske försöka få lite sömn. Efter ja kollat film me N o G, duschat o grejer...

Dagen gick iaf som vanligt. massa krongel! HAHA så sjukt asså.. jag gjorde tre "grejer" idag. Blev problem me alla. Eller frisören gick ju bra, bara att han va nära o förstöra hela mitt hår, men jag hann stoppa det!
Sedan naglarn, SUCK. Hon visste vilka naglar jag ville ha. o de va ipricip silver o vit/glittrigt nagelack som behövdes. Hon började me o måla hela naglarna silver.. o sedan när hon böjade me dismanterna direkt så frågade jag om hon inte skulle ta de vita nagelacket oxå. men då så hade hon inget vitt tydligen, eller glittrigt. SÅ jag gick därifrån med helt silvriga naglar o en diamant på ena. Fint? tveksamt.... får försöka fixa till när ja kommer hem. Lite kul ändå för det är första gången för mig att ha fejk naglar;)
Sedan skulle jag ju hämta klänningarna. o YES! dom hade gjort en helt ny klänning där ränderna var åt rätt håll. Tänk bara betala o sen gå men tänkte att jag borde nog prova iaf. då märkte vi att dragkedjan var trasig. Sånt jävla oflyt man kan ha!?!? men hon erbjöd sig iaf att sända klänningen med bud hem till mig senare ikväll. Så NU äntligen har jag mina två klänningar!

ja ni, snart är jag hemma i Sthlm! planet landar i Sverige-tid 16:50 på Arlanda!


Kommentarer
Postat av: Emmi

Haha, vilken syn det skulle vara om jag försökte mig på det nu :) Kan knappt böja mig för att sätta på skorna :D



Du är snart i Sverige, här pratar typ alla ditt språk! Det måste kännas jättekonstigt för dig!

SÅ JÄVLA ROLIGT!!!



<3

2009-12-19 @ 16:17:27
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Pappa

Välkommen hem, gumman!

2009-12-19 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0