21:36 nu blire film mys me Grappe.

Har precis suttit i telefon me mammsen, i över en timme säkert. Haha hon försökte säga hejdå o lägga på men jag kom hela tiden med masa nytt! men åååhh vad jag saknar alla nu när jag tillåter mig själv att verkligen göra det. Förut har jag stängt av det, när jag börjat tänka på hur mkt jag saknar ngn så har jag direkt börjat tänka på ngt annat, för vill inte att det ska bli för jobbigt. Men nuuu ere ju inte långt kvar alls så nu känns det!
Blev lite extra jobbigt nu när jag vet att syster inte kommer vara med på Arlanda. Jag förlåter dig för jag förstår varför. Men ändå, alltså kommer jag få träffa henne nån timme senare! känns inge bra i magen nu... de SUGER!


Är inte trött alls, o har inget o göra.... Ska nog sätta på en film. Mamma mia står högst på listan. eller en shopoholics bekännelser va länge sedan. Ska hämta lite av min stora grapefrukt oxå!
Imorgon ska jag in till stan o fixa de sista som jag behöver göra. Och hämta mina klänningar! weeeey.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Tänk att du är hemma snart :)

Du MÅSTE hinna med en fika eller något innan du drar iväg på äventyr igen.. :)

2009-12-17 @ 10:26:08
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0