21:26 födelsedagsfirning, men imorgon blir det kalas.

Nyss hemkommen från Felicias födelsedags middag. Vi gick över gatan till någon av resturangerna som vanligt. Men innan så skålades det i champange och åts tårta! Hans var tvungen att komma hem tidigare idag just därför att Felicia föddes 17:45, och det är det ska firas.
Det sjungdes både svenska, engelska och kinesiska födelsedagssången!

Jag har ju bestämt mig att tare lugnt o vara hemma nu innan Sverige. På helgerna då tänker jag. Inga fler utgångar här.. Men jag funderar lite svagt på det, men är inte säker. Phil åker hem till Tyskland imorgon så kanske borde träffa honom? Men väldigt tveksamt om jag vill ut. beslutsångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0