21:20 the German girl


Ligger o väntar på att Hans o Jane ska komma hem från Carrefour med middag. Mår illa men gissar att det blir bättre snart. Jävligt irriterande när det ska gå upp o ner såhär!
Iaf så åker Lisa till Australien imorgon o är där över jul o nyår. Hon har ett par vänner som backpackar där så hon ska möta upp dom o joina. Låter så jävla kul:D Den tjejen är berest kan jag säga. Kommer knappt ihåg hälften av ställen hon har varit på. o nästa plan för henne är troligen att resa till USA år 2011 och studera på collage.
Men tur är iaf att vi kommer ha några månader tillsammans här i Shanghai efter jul. Men om hon sedan kommer vara i usa så får jag ju en anledning att resa dit om några år oxå o hälsa på? yes låter bra.

Gurra har fixat de senaste Johan falk-filmerna så det ska jag ägna mig åt ikväll iaf.

kolla klockan.. hah nej jag har inte ätit middag än :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0