21:14 mkt jag vill hinna med nu..

Nu är det iprincip 20dagar tills jag kommer till Sverige. wow, så sjukt fort tiden har gått!
Den här veckan har jag fullbokad med saker jag måste göra o folk jag ska träffa. Så imorgon ska jag iväg till IKEA. födelsedags present till Felicia som blir 1år på fredag ska inhandlas. o sen bad Hans mig att köpa lite från den svenska godishyllan, bla till tårtan. o sen så lite mer, o ja looovar han ska inte bli besvkien;D men snart är jag ju hemma så funderar på att spara mig tills då me chokladen...? men daim o kexchoklad ska med hem iaf. Daim påsen läcker ju här hemma sa han, haha!

Idag har varit en vanlig dag med Felicia, men himlar vad hon har blivit jobbig att mata! Är alla ungar så? Allt hon får i munnen spottar hon ut o ska leka med. Om man har tur tar hon bara ut de o kollar, sedan in i munnen igen. Det är bara att ta ett djupt andetag och räkna till tio, o sen försöka igen.

FRESTEN! vet ni vaaad? Janes brorsa som fotade mig, han frågade nyss om jag vill vara modell för honom igen:D Vem säger nej till att känna sig som en supermodell för en dag eller två?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0