21:10 went to the tailor today!

Åh jag är så jävla nööjd! Jag försöker inte tänka på det eftersom jag inte vill bli besviken som förra gången. Var så otroligt glad för trodde jackan jag valde då skulle sitta som en smäck, men den föll mig inte alls i smaken! Men nu... aa det får bli lite som det blir men jag ber till gud att det ska bli som jag tänkt! Så på senast torsdag ska jag hämta upp två klänningar som är sydda efter mig!! :D ena är tänkt till nyår. o nej, ja tror inte jag kommer vara lik nån annan.
Men det kändes bra iaf. Dom hade inte tyget jag ville ha, lr bara kanske men så jag o Nina fick gå runt där bland de andra små affärerna o leta nytt tyg som dom ska använda ifall de inte har de jag vill ha som nummer 1. Så vet inte riktigt hur de kommer se ut heller... men nej, nu måste jag sluta tänka på dom!


Förövrigt så ligger jag nu i sängen efter middagen, friterade dumplings, o döfryser! Känns som om jag börjar bli sjuk. När jag o Nina kommit hem lade vi oss i soffan, o efter ett tag började jag må riktigt illa o frysa som en galning(okej, ja vet jag fryser alltid som en galning, men det var ngt extra nu). Jag åt mkt till middag men jag känner mig fortfarande inte okej. Vet inte om jag ska vara glad eller inte, bättre att jag blir dålig nu än till när jag kommer hem, jul o nyår lixom. ofyfan för att sitta o må illa på ett 12timmars flygresa lr va det blir!
funderar på o ta en sån där lång dusch ikväll, som jag gör varje kväll iförsej..

(Fresten. MAMMA O PAPPA; skicka bilderna!! o MICKAN; kan du skicka dina modellbilder? de du tycker mest om, pliz? tack på förhand, o lite action nu...)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Varför ska du ha dem??? Dem blev ju ändå inge bra... och speciellt inte om man jämför med dina bilder!! Blev ju bara jättebesviken av resultatet.

2009-12-10 @ 22:39:20
Postat av: Mikaela

Varför vill du ha dem??? Dem blev ju inte ens bra... och speciellt inte om man jämför med dina proffs bilder!!:P Blev ju bara jättebesviken av resultatet av mina.

2009-12-10 @ 22:42:25
Postat av: Hedda

dom blev visst bra! haha jag blev avis när jag såg dom iaf! va väl bara sminkningen som var lite tråkig kanske men iaf. men isf, skicka bra några bra vanliga bilder på dig då, NUU:P



du kommer få se när jag kommer hem:)

2009-12-11 @ 00:30:53
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0