21:00 smarrigt.

Mitt mål var att komma hem från stan med ett par skor! O det gjorde jag! Fast igentligen skor till typ, nyår. men de kommer jag nog inte ha de här skorna till. Första butiken jag gick in i provade jag dom här, dom var ju lite balla tycker jag men vete sjutton när jag ska ha dom, fast dom blir nog bra till en vanlig svart klänning. tror ni inte?
Iaf så provade jag dom o dom var okej, OCH billiga. Så jag kände att fan jag SKA köpa ett par skor idag så då tar jag de här så jag inte kommer hem tomhänt. så vipps så gick jag därifrån med en påse med en liten skolåda i!
Sedan hittade jag även lite annat smått o gott. Tog en singelmiddag på element fresch. Första gången jag har ätit en riktigt sallad under de månader jag varit här, snacka om att den var god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0