20:14 shit, inte äns 2veckor kvar..

Jag vet, jag är bergisk på att jag kommer sakna massa grejer från Kina. Men ska bli ruskigt skönt att få komma hem ändå! Kanske för att jag har så himla mkt kul planerat? Men som ja kanske sagt förut så har jag en del jag vill ha gjort innan jag åker härifrån;

* köpa en mp4. som är en senare vertion av mp3 för er smarta;) fast den kanske finns hemma oxå, vad vet jag. Men troligen så ska jag o Jane åka till en elektronik marknad imorgon o köpa, eller så blire på onsdag.
* Frisööören. o så vill jag ju ha lite huvudmassage oxå som dom ger för ca 20rmb om jag förstogd rätt?
* Skräddaren. Ett måste! ojojoj.... måste komma på ngt riktigt snyggt till nyår ju, hjälp mig!?
* Åka skridskor är ngt jag verkligen vill göra. (försöka iaf haha)
* Köpa little Britian serien. haha!
* Måste införskaffa mer julisar. mkt mer julisar!
* Köpa mer skor, speciellt till nyår är tanken.
* Mojito o jordnötter på BF vore ju inte helt fel faktiskt...:) haha eller så sparar jag mig tills jag kommer tillbaka o är duktig o håller mitt utegångsförbud (som jag gett mig själv; alltså inget festande fram tills jag åker)
 
Så ja, då får vi se hur bra jag lyckas med o hinna med detta då...



It's Not Me, It's You - Lily Allen. soooo good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0