19:13 en liten olyckshändelse.

Idag runt lunchtid åkte jag med Jane o Felicia till sjukhuset. Det ar vaccinations-tajm för lilltjejen. Vi var en av de första där o så de gick fort. Men sedan skulle hon ta ngt blodprov med de gick itne då, antar att de va för att hon jsut tagit vaccinet. men så iöver morgon blir det att åka tillbaka. Duktig ar hon iaf tycker jag. Självklart att man börjar gallskrika just när man får sprutan, jag förstår henne, men sedan blev hon lugn ganska snabbt.

Hon somnade i taxin hem..
Men annars idag så har hon, hör o häpna, faktiskt lekt "wannabe Kissie" HAHA. Hon halkade lr ngt med händerna så hon åkte med ansiktet i golvet. Det blev direkt till mammas famn o få tröst o då såg vi att det började rinna blod från hennes mun. Fick lite panik i ngra sekunder faktiskt. Menmen, hon slutade gråta ganska fort, men oj vilken fläskläpp hon har fått på överläppen. Ja, det ser ut som om hon har gjort silikon! en riktig ankläpp skulle jag nog säga, Kissie alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0