18:45 ikea<3

Nu vet jag vad ja ska göra i helgen. Förutom att träffa Pierre så ska jag fan ta o köpa en riktig tjocktröja! Jobbigt att gå runt o frysa hela tiden..


Köpte godis för 200kr gjorde jag idag. Haha, nej allt var inte till mig, nästan inget om jag ska vara ärlig. en lite påse bara, resten är sådant som Hans beställde. fast ja kommer ju iförsej äta av det oxå;)
Importerade saker är ju så dyra. Fast en påse bilar kostar bara 9kr, medans en påse med små kexchoklader i kostar runt 46kr om jag minns rätt!:O Chokladen är svindyr:/
en sån där lite mjukglass för 1kr slank oxå ner. Så himla mysigt o bara gå runt där. o det är sjukt när jag hör folk prata svenska, man blir så glad!
Annars så köpte jag två presenter/julklappar och en liten spegel till mig som ja ska ha här på rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0