13:55 boooring

Har det lite smått segt här. Känner inte direkt för ngt, regnet hänger i luften oxå. Depprimerande. Speciellt när man får höra att det snöar i sthlm!
Hans, Jane o F har åkt iväg på champange brunch o kommer va borta hela dagen, så frisören som jag hade tänkt idag blir inte av. sminka mig o åka in till stan orkar jag inte. Powerwalk är tråkigt.  Gå till gymmet orkar jag verkligen inte. haha ingenting duger idag. O för tidigt för att börja packa är det väl oxå?.. Slå in julklappar kan jag inte heller göra för om dom blir förstörda när jag ska trycka ner dom i väskan.. ÅÅH, tråååkigt söndag. MÅLA NAGLARNA i nån rolig färg kanske? ahh brist på fantasi just nu.
O mitt jävla nackont gör ju så att jag inte känner mig så pigg heller. Hur fan kan nacken påverka hela kroppen!? för de gör den verkligen. Har haft problem så pass många år så jag har lärt mig känna igen vad som är pga av nacken o inte.


Det finns ju risk för att ni får massa helt ointressanta inlägg här om ja inte lyckas komma på ngt o göra.. Men nu så ska jag snart se den näst sista Johan Falk filmen iaf. Detär alltid ngt. Åh älskade Frank ;) Hur snygg är han inte!?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0