12:57 Grattis till Felicia som blir 1år idag!

Nu sitter jag här på säng kanten, eftersom Felicia sover mitt i min säng. Varför ska alltid AIn lägga henne så????...så jag inte får plats. Man vill ju inte hålla på o flytta henne nu när hon sover såklart.
Det är ju iaf hennes födelsedag idag och hon borde ju vara på strålande humör, vilket hon inte har varit. Eller så tyckte hon bara att det blev lite för mkt med den sjungande gunghästen som hon fick när morfar kom. Men en gosedjurs hund har hon fått av mig (familjen) nu o den verkade hon gilla. Fast ibland gick ju den lilla fotbollen före.
Jag fick oxå en present idag när morfar kom! Datan är så seg och jag tror vi ska äta lunch snart men bilder kommer ikväll!


Fresten, ngt skumt hände imorse. Jag vaknade av ett högt ljud som lät som om ett glas hade vält och det rann ner vatten. Ett högt ljud var det:S Jag satte mig upp o kollde mot fönstret där ljudet kom ifrån. Men nej jag har inget där som skulle kunna läcka?? Bara massa kläder o väskor. Tänkte att det var väl ngt utanför som måste låtit. o itne så mkt mer med det.. Men när IAn var här innte o städade imorse så var det vatten på golvet i ena hörnet bredvid fönstret:S Va, läcker huset eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0