12:14 i want nobody



Härlig morgon, även fast himlen är väldigt grå. Tagit min powerwalk, ätit en god frukost, ska kanske se en film innan jag beger mig in till stan som jag tänkt.
Ska iaf sluta kolla på gamla fest bilder nu för snart blir jag galen, ni anar inte hur mkt det spritter i kroppen! skulle kunna ha värsta feta festen här för mig själv....

Lucia imorgon
ju, åh fan att jag missar vårt luciatåg som går runt i huvudsta! så himla mysigt att se på. Tvivlar på att det kommer komma en parad me ridande tärnor o fackelfolk här lixom...haha
Kommer ihåg i 6:an(?) när jag var Lucia o vi var ute o lussade på olika ställen o ålderdomshem, skulle fan vilja göra om det tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0