08:59 sitter på Pudong flygplats nu!

Sitter här med min "frukost", irriterad över att jag glömde mitt äpple hemma men kex får gå de med. Tänkte att nej jag köper ingen macka för 70spänn när jaq kommer få mat på flyget ändå.
Mitt plan går om 1 och en halv timme, o hur ska man fördriva tiden här då?? DÅ kom jag på att jag har ju min lilla dator o de borde ju för sjutton finnas internet på en flygplats. så nu sitter jag här precis vid min gate! Ballt haha!

Hela familjen gick upp vid halv sju för att kramas hejdå. Okej, inte F o mormor o morfar men de andra:) Saknar dom redan faktiskt! I taxin satt jag o var inte riktigt lika glad som jag trodde att jag skulle vara. Eller, var varken glad eller ledsen lr ngt annat faktiskt, neutral haha. Trivs här som sjutton men de sernaste dagarna har jag längtat hem. Men nu känner jag hur bra jag har haft det här nu när jag åker härifrån. men nu när jag börjar tänka lite mer på vad jag kommer "få" när jag kommer hem så ska det bli otroligt skönt! Hundarna, familjen, vänner, svensk mat o godis, JUL o NYÅR!
o längtar så efter att få krama mamma o pappa! Finns en risk att det kanske kommer nån liten tår..:P
 Ses snart peoples!!! ;D


Där ser ni oxå mina grey nails.. ena tummen har lossnat! Haha kvalite detta!

Kom ihåg, svensk tid 16:50 är jag home!

Kommentarer
Postat av: jenny

idag :D

jag slutar 18.00 idag om jag inte svarar på sms.

2009-12-20 @ 04:47:28
Postat av: Emmi

Jippi :D

Jippijippijippi!!

2009-12-20 @ 16:54:26
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: martini

fick du mittt sms sverige-landarn ? :D:D:D:D:D

2009-12-20 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0