07:55 Var inte riktigt beredd på att det jag lämnade faktiskt finns kvar.

Jag borde tänkt lite mer innan jag åkte iväg till Shanghai. Borde städat upp lite mer efter mig, efter känslorna som fanns då, efter minnena. Nu kommer ju massor... Det värker lite men jag hoppas det blir bra snart. Varför kunde jag inte bytt bakrunds bild på datorn tex?
Känner stort behov av att träffa vissa människor nu!
Hur kunde jag tro på fullaste allvar att allt skulle gå problemfritt? att allt skulle vara borta även när man återvänder?

Men nu är jag hemma o jag mår ändå sååå himla bra! Även fast lite jobbigt kommit tillbaka så känner jag ngt i hela kroppen. Är det julstämmning oxh kärlek kansek? ngt är det  o hela jag mår bra!

Alec och jag väntar på att ljsuet ska komma o sendan bär det ut i snön!:D Men fram tills dess så blir det o leta julgodis recept!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Även fast vi kanske inte ses på ett tag så känns det underbart att ha dig hemma i Sverige :) <3

2009-12-21 @ 10:36:55
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: nadia

heddaa!! :) vi får ses och prata massa om du vill någon dag ! förstår hur du känne <3

2009-12-21 @ 20:23:26
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0