07:21 du förstör!

wooow, den här dagen har ju inte börjat bra. Mardröm!! ja, jag kallar det verkligen en mardrömm. Vaknar runt 05, klarvaken, inte en chans att somna om. Ligger o tänker, blir på mer o mer dålgit humör. Tar fram datorn för att komma på andra tankar..

Ligger o snackar me Jing på msn. Nu diskuteras det choklad i kina.

hedda, Shanghai. säger:

 EXAKT! fast har börjart vänja mig med deras dove-choklad^^ ändå liite bra att den itne är så där himalns god, för då klarar man sig oftast från att hetsäta :P



men jaha.. förut hörde kände jag solen genom gardinerna och hörde fågel kvitter. Nu är det mörkare o det mullrar från himlen. ÅÅH gissa om dagen kommer suga!?



Kommentarer
Postat av: Emmi

Lite jobbigt är det, jag försöker ha lite koll på honom nu men det är ju så himla svårt!

Efter måndag vet vi förhoppningsvis mer.. Stackars lilla killen :( <3

2009-12-11 @ 10:26:53
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0