00:14 min ipod förstörde mina planer

okej, jag har inte alls hunnit med någon Johan Falk-film. Får bli till imorgonkväll istället. Middagen blev så sen, o så tränade jag lite o tog en dusch efter.
Under dagen var Jane iväg med Felica största delen så jag var ledig. Då tog jag tag i min ipod o lade in lite musik. Så har suttit med Gurras dator i någon timme o tagit massa (själv har man ju bara 2 fjuttiga låtar på datorn, 3 med den som jag fick idag av Nina). Hade lurarna i öronen när jag gick in i badrummet för o duscha. Borstade tänderna, tvättade ansiktet..väntade lite, o väntade lite till innan duschen. nej, Dansade lite till om jag ska vara ärlig. Vet inte om de va för att det är så förbannat bra musik på min ipod nu eller för att jag inte varit ute o dansat på ett tag! En blandning av båda tror jag. haha skulle velat ha en dold kamera just då. Stå i trosor o linne framför spegeln med ipoden som mick till vissa låtar o göra värsta movsen. Tror att jag kommer sitta ihop med denna musikmojeng en hel del fram över.

Snart blir det sovtajm, lr när det kommer en dålig låt ..... haha neveer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0