00:00 underbara vinterland!

Jag o Alec har varit ute en del idag. o gud va härligt det är!
Annars så har jag o mamma varit på ICA maxi o handlat, jag har slagit in ltie julklappar o så har jag o syster julbakat. Jag skyller på jetlag att jag itne riktigt funkar och att allt jag gjorde blev bajs, bokstavligt talat! HAHA, jag som bruakr vara bra på o baka, lr helt okej åtminstonde! Men nu blev det bajs nougat och harpluttar det jag gjorde... Ska sättas en lapp över dom på julafton "blunda och ät".

Har pratat i telefon med både Johan o CG idag. ÅÅHH vad glad jag blev när de ringde! Har ändå haft ganska fullt upp så bli itne ledsen om jag inte hört av mig. Imorgon blir det iaf att träffa CG o dra till solna för lite grejer jag behöver. o nu måste jag sova så ja kan börja komma in i eran tid här hemma.
Så nu ska jag ta på mig min Gunvald Larsson T-shirt o krypa till kojs. I need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0