vi-ses-snart-kvällen

Igår var sista kvällen med tjejerna! Inte hejdåkväll utan vi-ses-snart-kväll.
Vi åt tacos på balkongen, Jag, Jenny, Emmi, Martina, Madde, Frida, Jennifer och CG. Senare kom Magnus me polare, Tobbe, Pernilla, Charlotte, Ted, Jesper, Petter, Robin, Hedin och några andra.
Blev en hyfsat lugn kväll precis som ja ville ha det.
Vattenpipa, ölspel, singstar, dans för mig o Jenny som slutade i en lättare hjärnskakning?:P
Presenter fick jag oxå av mina tjejer. Fick en liten påse av Emmi med saker i. När jag skulle ta upp sakerna o kolla så kände jag hur rörd jag blev (tårar i ögonen) så jag ställde in den i mitt rum istället för att kolla senare. Sen fick jag ett kort med en hel text skriven på baksidan och ett hjärtgosedjur av alla tjejerna. Fick en godisask oxå, men just nu vet ja itne vart den är.. jag gissar på att Lantz tagit den haha.
Uch, jag är kär i er:)

Kvällen var både underbar och jätte jobbig. Allt blev ju inte som jag hade tänkt mig..Jag började blöda näsblod o ja gissar på att det var resultat av att det blev för mkt! Men ja fick hjälp och alla var jätte goa. Jag kanske borde gå i kloster iaf? haha..
Jag har sån jävla tur att få ha dom människorna i mitt liv! Det är fortfarande så; vi umgås inte mkt alls men shit vad dom betyder för mig. Det är sjukt...
Jag ville inte släppa iväg Kim, skulle kunna stått o kramats hela kvällen. Dom andra oxå för den delen.
Ted o Jesper var sist kvar o drog runt 04. Blev itne helt ensam iaf. Jag o Jenny sov i min säng, precis som förut och Martina låg i soffan bredvid.


När jag vaknade imorse släpade jag mig ut i soffan o låg där, läste i lilla boken jag fick av Emmi, rann en liten tår faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Usch!

Jag älskar dig!!!!



<3

2009-08-07 @ 11:27:00
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0