15:24 heyyou


Sitter o snackar me Nina på msn, nej det blir inget bad idag.. åskan har kommit tillbaka o regnet kommer komma snart.
 Det är kul att snacka engelska på msn, men lite jobbigt, kan ju iten skriva precis allt jag vill när min engelska ord tar slut.
Jag har ätit luch, Grymt god kinesisk gryta men sjukt starkt, den rann nästan tårar! haha.
Pratar oxå med Emmi, wow fick nästan tårar nu igen av ngn anledning..SAKNAR DIG! Men tack för det du sagt nu, jag tror att det hjälpte mig att tänka.
Känner att jag vill vara mer i ditt liv nu, och i vissa andras. Men får leva mitt liv har borta så bra jag kan nu ändå.. (Jag har inte hemlängtan, det är bara det att det gör ont att vara ifrån vissa personer.)

Fresten, jag känner mig väldigt snurrig i huvudet. För jag drömmer massa drömmar om väldigt mkt människor, saker dom säger, gör och som händer i deras liv. Men när jag vaknar så kan jag itne skilja på dröm o verklighet.. Så okej, jag är i Kina, men det känns som om jag har noll koll på mina nära och kära just nu. vissa är kasnek önskedrömmar men vissa är mardrömmar.
Så bli inte förvånade om jag säger ngt konstig jag tror ja vet om er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0