21:26 sjukling

mår inte alls bra.. under natten vaknade jag hela tiden, hostade sönder lungorna och ja, mådde inte bra alls.
Nu har Gustaf åkt.. så nu ligger jag i en riktig säng. Har hängt in kläderna i garderoben o är nästan klar med allt.. sparar lite tills imorgon, orkar inte göra mer.
Imorgon blir oxå bara att ligga i sängen. Vill inte var nära felicia och smitta henne, inte dom andra heller fresten. Så jag känner mig lite isolerad faktiskt. Men jag har sovit till och från hela dagen så skönt att ligga i sängen ändå. Pratat med mamma idag oxå. 
Ska ner och ta lite medicin och grönt te snart. Så hoppas jag att ja ska kunna sova inatt..

märkte nyss att jag typ inte har nån röst. haha kul.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på dig gumman! Ta det lugnt och drick mycket! Älskar Dig!

2009-08-30 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0