00:04 starta en kinesisk grannfejd?

Måendet är likadant idag.. men ska börja knarka lite kinesiska pillar nu så får se om dom gör underverk snart.
Hörrni, såg att besökarna hade ökat en aning.. skit kul! men lite jobbigt att inte veta vilka som läser. Skriv en liten komentar tycker jag allt? ;) och inga anonyma sådana :P

Något som är sant om kina är att det aldrig är helt tyst här. om det inte är bilarna på nätterna så är det syrsorna utanför... Aldrig tyst alltså. Och man hör ofta ett bankande ganska tidigt på förmiddagen, då är det mormor i huset som ståg i köket o lagar mat, antingen hackar hon gurka eller så är det ngn fisk hon håller på med. Men idag vanade jg av nån jäcla borrmaskin, som bara lät några sekunder åt gången. lite irriterande blev det. När jag gick upp och drog undan gardinerna såg jag vad det var som lät.. Grannen, som borrar en massa hål i sitt hus?


Kommentarer
Postat av: Paulina

heej ! =) Jag läser din blogg =) Kul att läsa om dina dagar i Kina! Hoppas att allt är bra! =)

Kramar Paulina

2009-08-31 @ 19:38:09
URL: http://paulinaotsjo.blogg.se/
Postat av: Magnus

Tittar in lite då å då :)

2009-09-03 @ 11:58:04
Postat av: Martinisen

jag läser din blogg så fort jag kan saknade heddplutt! <3

2009-09-04 @ 00:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0