nu är jag i shanghai

Känner att ja blev ganska trött nu så skippar skriva hela historian som ja tänkte.
iaf så idag har ja o Gurra vart inne i stan en sväng, fixat ett kina nummer till min mobil (så det fungerar alltså inte att smsa till mitt vanliga, komihåg det) tog några dringar på Blue Frog, sedan middag , åt hotpot, godaste hotpoten jag ätit faktiskt! Gurras polare Henka var med då oxå, o alla andra som bor i det här huset nu. alltså Janes mamma o pappa o kompis med sin son. var riktigt trevligt faktiskt. Åt väldigt mkt mer än ja hade tänk, blev proppmätt. satt bredvid Janes mamma och hon la upp åt mig hela tiden.. hon kan ju inte engelska :P
idag har det iaf varit 28grader o lite duggregn ibland. mulet iaf. det känns som om man går i en regnskog..

bilder kommer nog upp på bdb mest.. men det går väldigt segt

Kommentarer
Postat av: Emmi

Gaaah! Kan inte fatta att du är där.

Jag vill också!!! :D

2009-08-10 @ 20:14:59
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Magnus

Låter som att du har haft det bra :D <3

2009-08-10 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0