14:30 andra shoppingen änsålänge

Igår var ju fredag, och det måste man ju fira!
Jag firade med o köpa en ny mobil. Vi åkte till elektronikmaknaden.. hittade en bra för 450kr. Jag behöver ju en mobil som kan läsa kinatecken, och den jag har nu är inte säker a tt det kommer leva mkt längre..:P skönt att det är en eriksson oxå tkr jag.


Sedan blev det ju longbar, sushi o bluefrog. Funderar lite svagt faktistk på att försöka komma upp på väggen där. haha. ska ta ett foto nästa gång. Henrik är nääästan klar. Man får allstså ett kort, och varje gång man ska köpa sina shottar så kryssar dom i på det kortet.. det är 100olika shottar alltså.
Men hm, jag vet inte om det är värt det, vissa ser så grymt vidriga ut. Här är de kort man får iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0