21:05 a hole new world, a hole new life

så stogd det på en mur, första dagen då vi åkte från flygplatsen... kändes lite som om att nån ville berätta det.

Idag ska jag byta rum, nu sover jag i en skön dubbelsäng, ikväll och tre veckor framåt ska jag sova på en madrass på kontoret. Gurra kommer hem vettni.. äh jag ska inte klaga, det går det med:)

Idag har jag faktiskt för första gången varit utanför villaområdet helt själv! jag frågade Jane om det fanns nån liten affär i närheten, hon gav mig vägbeskrivning och det gick jätte bra.. men gick lite längre bara för att se mig omkring lite. kul var det, tror jag gick med ett leende ganska mkt faktiskt haha, töntigt kändesdet men ajg kände mig så duktig! hittade hela vägen hem oxå... fst ska jag vara ärlig var det bara en rak väg..........men stolt ändå.
gick förbi en liten affär med underkläder. hängde ett skitsnyggt nattlinne i fönstret! väldigt sexigt men inte så överdrivet, tror jag?.. kort, röd, spets... får se om jag köper den.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Va roligt att Gurra kommer hem, nu ska det festas antar jag :D Snart kan du hela området i skallen ;)

Längtar tills du ska visa det :D

2009-08-12 @ 20:38:48
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0