sista middagen

Jävlar, jag kan inte fatta att jag åker till Kina imorgon! :O Tror det först när jag sitter i bilen påväg mot arlanda, eller när jag går runt på arlanda helt själv... SHIT!
Haft en jätte trevlig middag med hela tjocka släkten nu iaf! Var både för att fira syster och pappa, och att säga hejdå till mig. Alla pratade om Kina, gav mig råd och lugnade ner mig över saker som jag oroar mig över.. det här kommer gå så bra så:)
Fattar ni.... om exakt ett dygn så sitter jag på ett plan som närmar sig KINA...... haha. och fresten, ohyes, jag komemr få betala övervikt! Först när jag vägde den så blev det 23.... det är max 20kg på planet. Jag plockade ur så mkt ja kunde, vågen hamnade då på 21,9. Lyckat? men asså det går itne att ta bort mer! Och tror ni inte morfar kommer med ännu en sak jag ska ha med till dom, och sen Gustafs föräldrar kom med en bunt papper.

Åhh, va grymt sugen på att följa med kusienrna hem nu som förlaget var efter några glas vin, men nej känns inge bra att vara bakis imorgon, ännu mer än vad ja redan kommer va, kanske? Någat att rekomendera är mousserande jordgubbsvin! svingott!
Vi diskuterade oxå att dom tre ska komma ner på höstlovet! skulle vara grymt kul!:D Hoppas verkligen det funkar. Alla som vill komma dit är jätte välkomna!;) jag blir glad för varje besökare.

Nu blir det nog att verkligen fixa det sista så jag inte får panik imorgon.. Typ godnatt, det blir min sista natt i svergie på ett bra tag.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du kommer lämna ett stort tomrum bakom dig!<3



Lev livet nu, för min skull om inte annat!

2009-08-09 @ 00:57:48
Postat av: Emmi

Hon kommer tillbaka, som tur är :)

Hade jag inte varit så jävla gravid hade jag kommit så fort jag blev bjuden.. Men vi ses ju snart igen eller hur? Då kommer jag vara fet som en kossa och du kommer ha så jävla mycket roligt att berätta.

Jag älskar dig, underbara du!

<3

2009-08-09 @ 16:58:28
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0