sen drar vi ut på torsdag och missbehave.

Snackar me kusinen i Kina, och allting handlar nu om Kina:P Alla jag träffar pratar om det, o det är nästan det ända jag tänker på.
Han frågade hur det blir med plugg för min del. Vi ska iaf åka o kolla på lite olika skolor nu när jag kommer dit. Jag hade ju tänkt läsa engelska hemma, orkar inte mer skola! Det finns en skola där som man skuel kunna läsa engelska i, men troligen så är det ju bara massa kineser i dom klasserna trodde han, inte för att de är ngt fel men kanske kul o få lite andra vänner än kineser?
Men han tyckte iaf att ett smart drag vore att plugga kinesiska i en klass( o då blir det ju mer europeeér gissar jag). så får jag engelskan på köpet. huh, kommer det gå? men får se hur engelskan går dom första dagarna så får jag väl bestämma mig sen. För det låter ändå ganska bra tkr jag.

Gus säger:
tillbaka paa onsdag natt
Gus säger:
saa du faar ett par dagar att sova ut paa
hedda, säger:
aa kan kanske va bra :)
Gus säger:
sen drar vi ut paa torsdag och missbehave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0