pappa 60år<3

Vi har sjungit och ätit födelsedags tårta till frukosten.
Igår efter bion me Magnus, hans brorsa o Niklas så åkte ja till landet. Kom vid halvelva till Läggesta hämtade pappa mig vid stationen, mamma hade fixat fint i mitt sovrum, lampan var tänd över sängen och det stord en bukett nyplockade blommor på nattuksbordet.<3
Jag spenderade nästan hela kvällen på golvet med o gosa o busa med vovvarna, åh jag ville inte släppa dom! Alec hoppade direkt upp i min säng sen oxå, så fick sovsällskap ett tag iaf.

Jag kunde inte hålla mig ifrån att fråga pappa idag om pensionen... han är ju fan 60 nu. haha han såg inte så jätte glad ut även fast han log! "blire om 5år nu lr?" :P
Nu ska vi snart ut på sjön; Jag, mamma, pappa och Alec. Emil orkar inte följa med:( Vi ska åka ut till en ö och bada, sola och äta lunch. Låter väldigt najs om ni frågar mig, vädret är super fint oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0