23:57 slapp söndag

Idag har vart en skön dag. skön och varm. Vi har haft 34grader idag.. men det var itne så farligt som jag trodde, har nog vant mig ganska fort vid värmen här.
Jag, Gurra o Hans tog en tur med hans motorcykel idag. den har en sittvagn bredvid så vi fick plats allihopa. Åkte förbi en sjö där folk badade.. så dit kansek ja o Gurra drar i veckan när solen kommer fram ännu mer.
Annars har jag faktiskt vart en hel del med lilla Felicia:)

Veckan som kommer, och kansek imorgon det blir så ska jag o gurra kolla skolor åt mig!:D åååhh det pirrar lite i magen kan jag säga. Träffa ännu mer nytt folk o fan lära sig kinesiska! fast.. kinesiskan kan nog ta ett tag att få in i huvudet. känns nästan som att ja längtar lite efter att sitta i skolbänken.. vad är detta??:S

Kommentarer
Postat av: Emmi

Vad söööt hon är :D

Det kommer gå utmärkt att lära sig kinesiska.

Men däremot måste du ha slagit i huvet.. Längtar till skolbänken? :) <3

2009-08-17 @ 05:55:40
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ser fram emot att få höra dig prata mandarin ;)

Jättekram!

2009-08-17 @ 23:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0