23:51 ska bli pluggis nu!

Idag har det varit 40grader, jag skojar inte. Och jag o Gurra var i hans gamla skola o kollade lite....och nu är jag inskriven där!:D jag ska plugga 09-12 fem dagar i veckan, o börjar 7september. wow eller vadå. Här kommer en bild på de klassrummet Gurra trodde jag kommer få. Det är skönt oxå, bara max 12personer per klass. Då vågar man ju göra bort sig o bara vara sig själv från början.
så på förmiddagarna komemr jag alltså gå i skolan, sen äta lunch me klasskamraterna(?) o sen hem o ta hand om Felicia.

Efter skolan så gick vi en sväng, så nu vet jag vart jag kommer äta min lunch efter skolan iaf, fanns massa sushi resturanger nära:)
Vi satte oss på en bar som heter Cottons, tog ngt att dricka, sedan började det ösregna! o då menar jag ösregna... oska o blixtrade gjorde det oxå¨, fast jg tyckte bara de var mysigt:)
Tog taxi därifrån, väl hemma så följde jag med Hans o jane till Carrefour, stort köpcentrum typ med en affär typ som ica maxi, fast större... åt middag på börger king oxå.
O nu har det kommit ännu fler folk som ska bo här. vänninan har komit tillbaka med sin son, och nu janes bror oxå. o mromor o morfar bor kvar.. mkt folk nu:P

Imorgon är det tjejkväll på Zapatas så då ska vi dit, krogen ja trodde hette sasha's:P ska få träffa lite fler av gurras polare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0