16:23 igår på Zapatas

Okej, tänkte köre en liten resume av gårdagskvällen.
Jag, Gurra, Henke o Nina åt middag på en Indisk resturang. Jätte gott, var buffe. För 85kr fick man äta och dricka hur mkt man ville. Efter det åkte Henke hem men vi gick vidare till Zapatas. Tog först några drinkar på Sashas som ligger precis bredvid. Sen var det att gå in o danssssa! Sånna här ställen borde de finnas flera av i Svergie tycker jag.
Det var två våningar, på övre våningen så kan man stå o kolla ner på dansgolvet o baren där nere. Det är stegar upp till bardisken så man lätt ska kunna komma upp o dansa där, vilket jag o Nina gjorde såklart. men var ju tvungen! haha.
Sen om jag förstog det rätt så kom det en låt typ en gång i timmen där som var ngt om Tequila, då var det gratis Tequila till alla som ville. Man fick då gå fram till bartendrarna som stogd på bardisken o öppna munnen, så hållde dom tequila direkt från flaskan.

Och eftersom de va girlsnight på både måndagar o onsdagar så var det igår gratis margaritas till alla tjejerna.
Men jag fick massa gratis mojitos!:D Stogd ensam i typ två minuter, då kom en kille fram till mig för han tyckte jag såg ensam ut. Han tog med mig till övervåning o presenterade mig för hans vänner. Alltså folk som jobbade där. Han jobbade själv som Dj men hade en liten paus.. va lite kul att komma så nära o se. När kusin o Nina åkte hem stannade jag själv kvar, o stogd mesta tiden där o snackade med dom. Tror nån av dom va ägaren lr, chef av nå slag iaf. väldigt trevliga killar iaf!
När ena Dj:n, Ian, slutade så hängde jag med till hans polares bar som bara låg runt hörnet. Va trevligt ett tag men sen blev klockan mkt o jag tog en taxi hem. Heeeeelt själv, är jag inte grym! :D
Som sagt, var hemma vid halv fem. och idag mår man lagom bra.

Av ena dj:n fick ja en liten champange flaska, rosa. som stogd där i dj:båset som han inte ville ha typ. haha.
Dom tyckte att jag skulle komma dit på måndag oxå, tydligen mer drag då, även fast ja tyckte de va väldigt bra nu! Får la se hur de blir med de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0