15:44 yesterday night.

jag älskar den kinesiska maten, den är inte alls sån som man köper på resturang där hemma ska ni veta! Men idag, kan bero på att jag är lite bakis.. men jag är så sugen på svenskt! o vilken tur att Henke o Gurra ska laga middag åt oss alla ikväll. o det kan inte bli mer svenskt: köttbullar och potatismos! eller om det var pasta? ja vet inte...

Har legat i soffan o kollat på Hangover, o sen ikväll om vi hinner ska vi kolla på män som hatar kvinnor.

Igår var iaf jätte kul. var lite småseg o försökte mest lyssna på allt som sas.. engelska asså.
Fick träffa kusins flickvän, och några killar från frankrike. pratade väldigt mkt med en tjej som kom med dom, en kinesiska, men pluggar i paris. När gurra åkte hem åkte jag med dom till en club. (ingen av dom kunde svenska.. men de gick bra!)
Det var väldigt mkt folk, rök o blinkande lampor överallt. På barerna o vissa högra platåer stogd det nästan som strippor eller va man ska säga o dansade. tjejerna hade höga stövlar, nätstrumpbyxor, trosor o bh i antingen glitter eller fejkpäls.
Åkte därifrån gansak tidigt, när hon kinesiskan skulle hem, hon hjälpte mig ta en taxi och säga adressen hem (taxichaufförerna kan oftast inte engelska).
Bytte nummer med henne och om jag vill ha hjälp nångång så ville hon gärna ut o shoppa o visa mig sina favorit ställen. så vi skulle höras iaf:)
henke o gurra
Det roligaste va nästan när jag kommit hem, huset vi bor i ligger ju inne i ett villa område, så på kvällarna är grinden stängd runt om o vakterna står där o släpper in dom som ska in. taxin släppte av mig precis utanför o jag gick in genom grinden o förbi vakten. vakten som inte kan engelska vinkar åt mig att stanna o försöker prata med mig. jag trodde han menade att jag inte fick gå in o massa sånt. han ringde efter nån o jag stannade, vågade inte så mkt annat. Då kom det efter nån minut en kille på cyckel och på pakethålleren skulle man sitta. så han skulle alltså hämta mig o skjutsa mig till huset. som annars tar max två minuter att gå till! hahah lite roligt kändes det, men väldigt gulligt tycker jag!:D

Sophie, som tjejen jag träffade heter skulle ut ikväll o undrade om jag skulle med. men nej tror jag skippar det, 3 dagar i rad..nejtack jag orkar inte det. får bli hemmamyskväll.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Åh, det låter som du har det underbart <3 :)

2009-08-15 @ 11:19:11
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Magnus

Nice :)

2009-08-15 @ 13:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0