14:22 ballaste resturangen jag vart på.

Dagen började med regn igår, men blev sedan bättre. var skönt att de blev några grader svalare...
Blev först longbar, och jag är ganska stolt att drinkarna jag valt faktiskt vart goda. brukar inte alltid vara så. Haha aja. Jag ville ha kina mat, så då skickades det sms till vänner om förslag på "god kina mat, billigt o helst i närheten ". Henke fick ett tips om en resturang som vi åkte till då.. Okej, billigt vet jag inte om jag kan hålla med om men jävligt häftigt! haha. Att äns komma in på resturangen var lite knepigt. Entren såg ut som en stor plåtvägg bara, man var tvungen att trycka på en gömd knapp för att komma in. Väl inne var det väldigt speciellt. Vet inte hur jag ska förklara.. Får se om jag kan få Ninas bilder lite senare så får ni se ngt iaf.
Och är det inte lustigt att minsta lilla grej kan förknippas med sex. haha det blir alltid lite fel ibland, folk misstolkar. o Nu tänker jag på glasen vi drack ur.. ni ska få bild på dom oxå. om jag hittar dom i nån affär betalar jag vad som helst, jag måste ha sånna!:D riktigt snygga var dom.

Toaletterna där var väldigt roliga.. Det stog typ "gå in på egen risk" lr ngt liknande, och så fick man gå på toa jakt.. Det var som gå grönalund, ni vet speglarna. elelr vet inte om dom ahr nån spegel labyrin men det var de här iaf, och vissa speglar var en dörr till en toalett, så det var ju bara o gå runt o leta, o sen hoppas på att man skulle komma ut därifrån . Kul var det iaf. Jag o Nina höll varann i hand, var rädd att ja inte skulle komma därifrån annars, skulle vara så typiskt mig. HAHA.
o jag vill itne äns tänka på vad jag smakade på.... åh vad min mage kändes spyfärdig när jag fick reda på vad det var.. Inälvor!

Sen förstörde min jävla nacke för mig, efter resturangen satte vi oss på en anna bar, men efter de åkte jag hem. Sjukt att lite, eller mkt nack ont kan få en att må så dåligt! :( Men idag känns det okej iaf, änsålänge... Får se vad som händer idag. Tror bad var planerat men får se... det är ju molningt men ändå 38grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0