14:23

godmorgon folket där hemma, jag tycker ni ska gå upp nu......
Gårdagen var jätte bra. Jag o gurra åkte o köpte dvdfilmet. tror jag köpte nio stycken för 67kr. ganska hyffsat lr? bla. hangover, män som hatar kvinnor och yesman:)
sen gick vi runt, satte oss på long bar tog några öl o väntade på Henke. när klockan var åtta åkte vi till en resturang, där ja det var en jävla massa spicy food! dom sa att de skulle va de .. men ja trodde det skulle vara en aning mindre starkt, men jätte gott var det iaf! ska jag vara ärlig så sa jag ja när gurra frågade om jag ville prova kycklingfötter. men när dom kom in så gick det bara inte. jag tänkte ju inte att dom skulle se ut som dom gör, dom borde ju gjort ngt med dom. men nej, det var ju verkligen just kycklingfötter...jag skakade när jag skulle ta en, men jag kunde inte smaka! men lixom, ja tycker att man faktiskt borde prova sånna grejer när man är i kina....lr? så tyck inte jag är för hemsk:P


Sen åka jag o gurra vidare till en krog, och helvete vad jag önskade att Emmi och Jenny skulle var med, vi skulle rockat stället:D haha, musiken var helt i vår smak, två dansgolv o stället såg ut som ett ställe på stureplan på uteserveringen.
Men vi satt där, tog några drinkar, snackade om allt möjligt. bla minnen från när vi var små..mkt skratt blev det iaf!:D

Idaag, gurra är ute på ett ärend eo ja tänkte antingen sätta på en av filmerna ja köpt, elelr ja en promenad o gå till en park i närheten. Sen ska jag åka in till stan, SJÄLV, JAG, ska ta en taxi, SJÄLV.. ska åka till Blue Frog där vi var första dagen, o äta middag me Gurra o Henke.


Kommentarer
Postat av: Emmi

Vem är Henke? Se Hangover :D



Vi kommer, vi kommer, vi ska rocka. Tålamod, Hedvig :)

Låter som att du har det bra, underbart att höra <3!

2009-08-14 @ 09:07:45
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Magnus

Hangover är bäst på bio ;) <3

2009-08-14 @ 14:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0