14:02 Kelisidina

hm, seg dag idag asså. kom hem halvfem imorse.. helt själv igen;) roligt hade jag iaf! men jag berättar mer om kvällen o natten senare. Tänkte gå ner o lägga mig i soffan bredvid gustav o kolla klart filmen vi inte han se klart igår.
Fresten så har jag fått ett kinesiskt namn nu, elelr två faktiskt haha! En jätte gullig tjej som ja träffade igår, Nina, hennes smeknamn på mig är Nana:P är ju lite svårt för dom att säga hedvig. o sen mitt riktiga kinesiska är Kelisidina. e:et uttalas lite som ett u/ö... om jag säger rätt.?
Hedvig blev inget bra på kinesiska så det är från Christina som är mitt andranamn.

Ne.. nu ska det slappas!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Du ser!

Jag sa ju att det skulle bli såhär bra gumman!

Du kommer få ett fantastiskt halvår och aldrig komma tillbaka och bo här. Min lilla kines:)

2009-08-20 @ 09:00:28
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: ...

klart hon kommer tillbaks!

2009-08-20 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0