13:56 svininfluensan på g.....

Min hals gör ont, och när jag hostar så skrapar det riktigt ordentligt:( säg inte att jag börjar bli sjuk!? Det finns tre alternativa orsaker isf:
1. Allt festande? I över en månad.. nej, i säkert 4 månader har jag varit ute i princip varje helg, kanske närmare 6-7veckor har jag festat minst 3-4dagar i veckan, o nu de senaste har det blivit ännu oftare.. Alkohol med sena kvällar alltså, men är man ledig så är man! Det är livet, men det tar sitt pris?..
2. temperaturs skillnaden. Kommer ni ihåg, säbyflickor. vad Janne sa i hans kurs arbetssäkerhet lr va den hette? Här är det utomhus nästan runt 35-40 grader varje dag men så fort man går in i en affär, resturang så är luftkonditioneringen på högsta. Säkert under 20 på vissa ställen. Man har ju hört att man ska bli sjuk av sådant.
3. Helt enkelt blivit smittad av min kusin! Han är fortfarande inte frisk o håller på o proppar i sig massa medicin för att bli piggare tills han åker.

eller...så är det en blandning av alla tre! Bajs, jag vill iaf inte bli sjuk...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0