13:45 somnade o vaknade på fel sida...

Sovit konstigt hela natten, somande lite efter 03, vaknade till och från mellan 09-12 pga åskvädret...
Åh känns som om de kommer bli en riktig usel dag, eller jag känner mig riktigt usel.
Arg, förbannad, ledsen, förvirrad o massa på samma gång. Jag vet exakt varför men ändå inte. Så folk, bli inte ledsna om ni inte förstår mig, för det gör fan inte jag heller! varför ska ja vara så komplicerad...även för mig själv:S

Ikväll ska jag göra precis som en annan person ska göra. eller nej inte riktigt, men jag skulle vilja..
Fredagskvällen kommer börja på Blue Frog där Henke ska köra sina shottar. (han vill få sitt namn skrivet på väggen, o då krävs det att man tar 100 shottar.) Sen blire en japansk reseturang efter det, en summa och man får äta o dricka hur mkt man vill. wey.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Ikväll ska jag göra precis som en annan person ska göra. eller nej inte riktigt, men jag skulle vilja..".

Du, vill å hoppas att allt kommer gå bra ikväll. Jag ska ut me Adam så drar inte sj<3. Hoppas du får en trevlig kväll på krogen fining pussar<3

2009-08-21 @ 14:20:59
Postat av: Emmi

Jag saknar dig... <3

2009-08-21 @ 21:52:32
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0