13:20 FUUUUUUGLESANG!! :D

HAHAHHAHAHAHAHAHA jag skulle göra mkt för att dra tillbaka tiden till den dagen då fuglesang åkte upp i rymden för några år sedan..... Läste på aftonbladet att han ska upp igen? Då flög mina tankar direkt till...Emmi o jenny, tänker ni vad jag tänker på? Lilljeholmens tunnelbanestation en sen natt, alla vi tre väldigt glada i hatten o överlyckliga att Fuglesang kommit upp i rymden!  Kan säga att vi inte lät en ända människa gå miste om den vetskapen... :D (säger man så:S)
undra om det inte var min "do you smoke?"- kväll då oxå...?
Sur jag är att jag inte har nå bilder på den här datan med den natten är en sån natt man ALDRIG kommer att glömma, den kommer vara med mig hela livet!<3



Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag kommer ihåg :D:D

Haha, det var riktigt roligt!

Kolla min blogg!

2009-08-24 @ 10:48:42
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0