04:30

godmorgon.. elelr godkväll?
åh vaknade för en halvtimme sedan.. jag har visst inte kommit in i det här med tidsskillanden än. lite jobbigt är det. tiden jag skriver på övertexten är alltså tiden hos mig..
Jane ska väcka mig ganska tidigt idag oxå så att jag ska få följa med till vårdcentralen med Felicia.. kansek borde försöka ha sovit några timmar till innan dess? tänkte leta efter nån liten affär eller kiosk i närheten, o ska försöka ta min första promenad i området helt sj''lv imorgon, elelr idag. önska mig lycka till! haha.. är så jääävla godissugen så det inte är sant, så hoppas det finns ngn liten kiosk nära:) har faktiskt inte ätit godis sen jag kom hit... den ni! ;)
o den är helt svart utanför mitt rum o jag hittar inte lampknappen... så vågar inte gå till köket för att ta ngt att äta:(

nej.. nu ska det sovas!

Kommentarer
Postat av: Jenny the king

Kom ihåg och läs på förpackningarna så du inte får i dig råtta eller något liknande. :p går det bra att förstå jane? Överlever du maten? Många saknade kramar från en bit bort

2009-08-12 @ 00:02:29
Postat av: Emmi

Haha stackare :)

Jag säger då det, det är en jävla tur att du har datorn med dig :D

Jag säger som Jenny, kolla vad du äter ;)

Fast det kan ju bli lite svårt att förstå vad som står... :S Äsch, det löser sig!

Hoppas det gått bra idag på vårdcentralen!

Puss puss <3

2009-08-12 @ 10:14:31
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0