01:56 natti natti

jag ska försöka sova snart.. men det är lite för varmt här tycker jag:( aja måste ju sova.
Skönt att ha Nina att byta bilder med när jag inte lyckas få några bra.. haha speciellt inte när jag ser ut som en sumobrottare på vissa!

Hos frisören, Nina e nyklippt! Känner mig lugnare nu när jag vart där, trodde inte jag skulle våga gå till nån frisör här men somsagt, dom var duktiga.
Så..godnatt nu! o så håller vi alla tummarna för att det inte ska bli 40grader imorgon! ja ooorkar inte.

Kommentarer
Postat av: Emmii

Härligt att höra att livet verkligen börjar rulla på gumman <3

2009-08-27 @ 20:44:27
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Pappa

Häftigt att du verkar ha blivit så hemtam i Shanghai redan. Det är väl delvis Gustafs förtjänst förmodar jag. Hälsa honom så mycket och önska honom lycka till med Taiwan-vistelsen! -- Snart är det väl dags för litet mer allvar? ;) -- Ska bli spännande att höra om studierna i kinesiska. --- Kram !!!

2009-08-27 @ 22:55:29
Postat av: hedda

allt rullar på som bara den:) kramar <33

oh yes.. måndag morgon är det nog jag som tar hand om Felicia^^

2009-08-29 @ 19:35:29
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0