01:38 sovdags

Bajs på dvd:N män som hatar kvinnor. Tror ni inte den va dubbad.. till franska!? eh okej lixom..? så viskippade den, o såg yesman istället, var väl okej..
nu ligger jag uppe på kontoret, första natten här, jag o gurra delade säng förut istället. men ja gissar att han inte vill dela säng med mig 2-3veckor till så flyttade upp nu. det är ganska skönt att sova ensam ibland oxå, o inte va rädd att väcka den andra på ngt sätt.
Ne, nu ska jag sova... får se om jag kan sova hela natten för första gången här borta....? Godnatt.


Kommentarer
Postat av: jenny

ta massa kort på huset och bebisen !

2009-08-15 @ 20:38:41
Postat av: Emmi

Jag säger som Jenny :) <3

2009-08-16 @ 14:48:53
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0