zoopark eller svinstia? men inte bara min skit.

Folk säger ju att vi har som en zoopark hemma. o då menas ju alla våra djur. iallafall dom vi har haft. Just nu har vi ju itne så farligt. 2hundar, 2 undulater och en kanin.
zooparken har iaf förvandlats till en svinstia! iaf MITT RUM! :(
Nu är det ju mkt värre pga av Mojje, ligger hö lite överallt som ramlat ut från buren, o lite kaninpluttar? och hundhår.. Men så självklart så är det ju jag som grisar ner oxå. jag har så jävla stökigt så jag dööör. igentligen hatar jag när det är stökigt! men det känns som om när jag har städat o det är jätte fint, så kommer nån o förstör..... Mamma o pappa langar in nya grejer i mitt rum, mickans byxor som hon inte vill ha slänger hon in här. Helt plötsligt ligger Lorentz data grejer och strumpor här inne oxå, och nån café tidning elelr ngt... O sist men inte minst Tobbe. Han äger oxå kläder! Han har en hylla här men idag när jag städade så låg det en del av hans saker längst ner i soffan oxå. Och alla säger och tror att allt är mitt fel!? så fan heller :)

Var duktig o städade idag iaf. Mår iten helt bra så är hemma idag, vettefan vad som är fel med min hals o mage. men jag fick krafter från nånstans så hela högen som ockuperat soffan är nästintill borta nu:)  Lite tobbe saker bara som jag itne vet vart jag ska lägga .. Vet älskling att du sa att du tyckte de va mysigt men ja va tvungen ;P  Fixade iordning i garderoben oxå så nu är jag nöjd.
Nu är det ända som saknas damsugning, o de behövs! men måste byta på Mojjes bur innan han kommer hem från veterinären. Så kanske överlåter damsugningen till städhjälpen som kommer imorgon?

Planen idag var att dela en flaska vin me Jenka ikväll. men får isf bli nån cider om det blir aktuellt:P skola imorgon... bajs att inte ha påsklov samtidigt med alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0